De Tongelreep 75F
NL-5684 PZ Best
+31 499 33 09 10mail@pivotpoint.nl
BTW KvK nr. 17201268
Hieronder kan u een aantal algemene vragen met antwoorden terugvinden. Indien dit voor u geen antwoord geeft, neem zeker contact met ons op!

Ik heb een vraag over LAB – de online leeromgeving. Waar kan ik het beste terecht?

Voor vragen rond LAB stuur je ons een email naar het mailadres lab@pivotpoint.be . Via deze mailbox zal u spoedig antwoord ontvangen van onze collega’s.

 

>> terug naar overzicht

Zijn er verzendkosten?

Voor bestellingen < 250 € excl. BTW => € 7.50 excl. BTW verzendkosten

Voor bestellingen > 250 € excl. BTW => geen verzendkosten

 

>> terug naar overzicht

Hoe lang bedraagt de levertermijn?

Doorgaans wordt een pakket binnen de 7 dagen geleverd. Wij raden u toch aan om met ons contact op te nemen indien het pakket na 14 dagen nog steeds niet bij u is geleverd. Een pakket kan bij de post of de verzendfirma altijd verloren gaan of blijven liggen. Als u ons op de hoogte brengt, gaan wij na bij de verzenddiensten wat kan verkeerd zijn gegaan en zorgen we voor een oplossing. OPGELET: voor studentenpakketten gelden andere leveringstermijnen. Zie hiervoor meer informatie op de webshop zelf.

 

>> terug naar overzicht

Wat als ik mijn bestelling wil annuleren/terugsturen?

De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product of het sluiten van de dienstenovereenkomst. PP Benelux nv / PP Nederland bv laat toe goederen binnen de 14 dagen na levering terug te sturen. Indien u een product wenst terug te sturen, stuur dan een mail naar mail@pivotpoint.be / mail@pivotpoint.nl. Na het ontvangen en aanvaarden van uw vraag tot terugzending, krijgt u van ons een bevestiging, dat het product mag worden teruggestuurd én dat de door u betaalde bedragen voor aankoop worden teruggestort. Gelieve geen producten terug te sturen zonder een bevestiging van PP Benelux nv / PP Nederland bv, deze producten zullen worden geweigerd. We aanvaarden geen producten die op kosten van bestemmeling worden verstuurd. Alle materialen die terug gestuurd worden, dienen in de originele verpakking, en onbeschadigd te zijn. Indien na controle in ons magazijn blijkt dat deze materialen beschadigd zijn, zullen wij alsnog weigeren deze retour te nemen en terug te betalen. Belangrijk: het terugsturen van een product wijst op een fout van onzentwege. Als u ons de reden van uw terugzending mededeelt, kunnen wij onze producten en diensten tegenover onze klanten nog verbeteren.

 

>> terug naar overzicht